·














Tūrisma firmām:
Mēs norezervēsim un izdrukāsim aviobiļetes Jūsu klientiem. Pakalpojumu Jūs varat pasūtīt, nosūtot ziņojumu uz info@aviokase.lv  

» Aviobiļetes | Jautājumi un atbildes

Jautājumi un atdildes

Sūdzību izskatīšanas kārtība


1. Klients sūdzību AvioKases.lv var izteikt gan rakstveidā:

    Personīgi iesniedzot sūdzību SIA”Astra Tūre”, Mazā Pils iela 5,Vecrīga, Rīgа,

    Ar pasta starpniecību, adresējot to SIA”Astra Tūre”, Mazā Pils iela 5, Rīgа, LV -1050,

    Izmantojot elektronisko pastu info@aviokase.lv,

    Izmantojot faksu +371 67222612.

2. Gan mutvārdos:

    Sazinoties telefoniski +371 67222811,

    Personīgi ierodoties SIA”Astra Tūre”, Mazā Pils iela 5, Rīgа, LV -1050,

3. Iesniedzot sūdzību, iesniedzējam tajā jānorāda ziņas par sevi (vārds, uzvārds), adrese, telefona numurs un/vai e-pasta adrese, kā arī sūdzības būtība, dokumneti uz kuriem pamatojas sūdzība.

4. Klientam, kurš iesniedzis savu sūdzību mutvārdos, ir jāatstāj sava kontaktinformācija (telefona numurs, elektrosnikā pasta adrese), lai nepieciešamības gadījumos AvioKases varētu ar klientu sazināties. Mutvārdos iesniegtu sūdzību AvioKases var lūgt Klientam pašrocīgi noformēt rakstveidā.

5. Atbilde tiks sniegta rakstiski ne vēlāk, kā 7 (septiņu) dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas klienta izvēlētajā veidā (pa e-pastu vai pastu).

6. Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīdu risināšanu, norādot:

-              vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju:

-              Iesnieguma iesniegšanas datumu:

-              strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.

Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:


-    http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process

-    http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze



Aviokompānija paziņojusi par lidojuma laika izmaiņām. Kā man jārīkojas?
Ja lidojuma laiki Jums ir pieņemami, ierodieties lidostā saskaņā ar jauno lidojuma grafiku. Biļete nav jāmaina. Ja izmaiņas Jums nav pieņemamas, varat biļeti nodot un saņemt naudu atpakaļ vai sazināties ar aviokompānijas pārstāvjiem, lai vienotos par iespējamām izmaiņām. Lūdzu ievērojiet: no brīža, kad vienreiz jau esat akceptējis lidojuma izmaiņas, Jūs biļeti atpakaļ varat nodot vai veikt kādas izmaiņas tikai saskaņā ar aviokompānijas dotajiem tarifa noteikumiem.



Kā es varu pārliecināties, ka mana rezervācija ir apstiprināta un nekas nav mainījies?
Visērtākais veids, kā 24 stundas diennaktī pārvaldīt savu rezervāciju, ir izmatot interneta lapu www.checkmytrip.com. Jums tikai jāzina rezervācijas numurs, kas sastāv no 6 simboliem (burti vai cipari) un pasažiera uzvārds. Šajā lapā varat uzzināt arī visu nepieciešamo informāciju, kas saistās ar jūsu lidojumu – lidostas aprakstu, informāciju par terminālu maiņu u.t.t. Iesakām vienmēr pārbaudīt savu rezervāciju vismaz dienu pirms izlidošanas.



Vai ir nepieciešams atkārtoti apstiprināt rezervāciju pirms izlidošanas?
Tas parasti nav nepieciešams lidojumiem pa Eiropu. Vairums aviokompāniju pieprasa lidojuma pārapstiprināšanu tālajiem reisiem 72 stundas pirms izlidošanas. To var izdarīt, piezvanot uz aviokompāniju.



Cik ilgi neapmaksāta rezervācija tiek saglabāta un kas man jādara, ja vēlos to anulēt?
Apstiprinot rezervāciju, Jūs saņemat informāciju par apmaksas noteikumiem. Parasti tās ir dažas dienas. Izņēmums varētu būt biznesa klases biļete. Jums nekas nav jādara, ja vēlaties rezervāciju anulēt. Ja netiks saņemts apstiprinājums par apmaksu, rezervācija tiks anulēta automātiski. Ja apmaksa ir veikta, rezervāciju var anulēt tikai saskaņā ar tarifa noteikumiem. Jums ir jāsazinās ar konsultantu pa telefonu 7358698.



Kas ir elektroniskā biļete?
Elektroniskā biļete ir īpaša biļetes forma, kas netiek izdrukāta uz papīra. Tas ir jauns un moderns biļešu veids, kas Latvijas tirgū veiksmīgi tiek lietots vairākus gadus. Biļetes vietā tiek saņemts elektronisks apstiprinājums uz Jūsu norādīto e-pastu. Tas ļauj Jums netērēt naudu par biļetes piegādi. Lidostā ir nepieciešams uzrādīt tikai pasi vai saņemto izdruku. Daudzas aviokompānijas, kā piemēram, - Lufthansa, KLM, British Airways - ņem papildu samaksu par papīra biļetes izdrukāšanu, tādēļ, ja sistēmā iepretim rezervācijai redzat simboliņu E - tas nozimē, ka šim lidojumam ir iespējama elektroniska biļete.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jautājumi par rezervācijām

Vai es varu anulēt savu rezervāciju?

Katrai aviobiļetei pastāv zināmi ierobežojumi un noteikumi, kurus Jūs akceptējat rezervācijas veikšanas brīdī. Lielākā daļa biļešu, galvenokārt tās, kuras tiek piedāvātas par relatīvi zemām cenām, nav nododamas un maināmas. Arī cita persona nevar izmantot biļeti ar svešu vārdu un uzvārdu. Vairums aviokompāniju atgriež neizmantotos lidostu nodokļus, kas sastāda lielu daļu no biļetes cenas. Air Baltic lidostu nodokļus neatgriež. Servisa maksa par rezervāciju arī netiek atdota. Lūdzu ievērojiet: nav iespējams atcelt vai mainīt jau veiktu rezervāciju on-line. Lai to izdarītu, zvaniet mūsu konsultantam uz palīdzības tālruni 67358698. Ik reiz nosauciet savas rezervācijas numuru.

Ko darīt, ja esmu kļūdaini uzrakstījis pasažiera uzvārdu?

Lūdzu nekavējoties zvaniet uz tālruni 67358698, lai saņemtu konsultāciju. Starptautiskie aviopārvadāšanas noteikumi pieļauj trīs burtu neprecizitāti uzvārdā, pie nosacījuma, ka pirmais uzvārda burts ir uzrādīts pareizi.

Jautājumi par apmaksu un piegādi

Kurā brīdī tiek noņemta nauda no manas kredītkartes?

Konkrētā summa tiek autorizēta jeb “iesaldēta“ rezervācijas apstiprināšanas brīdī. Jūsu atskaitēs parādīsies divas transakcijas. Viena – maksa par aviobiļeti. Otra – servisa maksa. Naudu par aviobiļeti noņem aviokompānija, tādēļ var gadīties, ka tā ir iesaldēta, bet jūsu atskaitēs kā noņemta uzrādās tikai pēc pāris nedēļām.

Vai es varu izmantot vairākas kartes, lai apmaksātu savu rezervāciju?

Nē, katra rezervācija jāapmaksā ar vienu karti.

Kāpēc sistēma nepiedāvā man apmaksu ar rēķinu, lai gan pie veidiem "Kā apmaksāt" ir rakstīts, ka tas ir viens no maksājuma veidiem?

Apmaksa ar rēķinu aizņem 2 darba dienas. Sistēma automātiski pārbauda, vai šāds apmaksas veids ir iespējams, ņemot vērā tarifa noteikumus, ofisa darba laiku u.c. Piemēram, ja veiksiet rezervāciju ceturtdienas vakarā lidojumam piektdienas vakarā – jums tiks piedāvāta iespēja norēķināties tikai skaidrā naudā vai ar maksājuma karti, ņemot vērā, ka nav atlikušas 2 darba dienas, kas nepieciešamas bankas pārskaitījumam.

Vai es varu pasūtīt un apmaksāt biļeti citai personai?

Jā, tas ir iespējams. Jums rezervācijā tikai precīzi jānorāda pasažiera vārds un uzvārds. Neaizmirstiet norādīt arī konkrētā pasažiera kontakttelefonu. Informācijā pie maksātāja lūdzu norādiet savu vārdu un uzvārdu.

Kā es varu zināt, ka maksājums ir noticis un es varu saņemt biļeti?

Tiklīdz tiks saņemts apstiprinājums no bankas, Jums uz e-pastu tiks nosūtīta aviobilete/Elektroniskā biļete/. Ja vēlaties paātrināt procesu, lūdzu, nosūtiet bankas apstiprinājumu par maksājuma veikšanu pa faksu 371 67222612 vai e-pastu info@aviokase.lv ar norādi: Par aviobiļetes rezervāciju internetā Nr XXXXXX (rezervācijas numurs, kas sastāv no 6 simboliem – burtu un/vai ciparu kombinācijas). 

Pirms nedēļas es biju atradis sev piemērotu lidojumu par labu cenu, šodien tas pats lidojums maksā dārgāk. Kāpēc tā?

Cenas rezervēšanas sistēmā tiek regulāri atjaunotas, un tās mainās atbilstoši biļešu pieprasījumam uz konkrēto lidojumu. Jo mazāk laika palicis līdz izlidošanai, jo dārgākas var būt biļetes. Sēdvietas lidmašīnā netiek pārdotas par vienu un to pašu cenu. Neskatoties uz to, ka visām vietām lidojumā ekonomiskajā klasē ir līdzīgs serviss, tur var būt, piemēram, piecas vietas par viszemāko cenu, desmit par augstāku, divdesmit par vēl augstāku u.t.t. Katrai aviokompānijai ir tiesības regulēt vietu piepildījumu lidmašīnā ar savu cenu politiku. Tādēļ, ja esat atradis piemērotu lidojumu par piemērotu cenu, rezervējiet un apmaksājiet biļeti nekavējoties.

Cik maksā biļešu piegāde?

Elektroniskās biļetes piegāde uz jūsu uzrādīto e-pastu ir bezmaksas.

Vai man jāmaksā pakalpojuma maksas, ja rezervāciju veicu aviokase.lv?

Pakalpojuma maksa jau ir iekļauta biļetes cenā.

11 EUR par biļetes anulāciju, datumu maiņu u.t.t., papildu maksām, ko par šīm darbībām nosaka aviokompānija. Veicot apmaksātas biļetes anulāciju, servisa maksa 11 EUR par biļetes rezervāciju netiek atgriezta.